اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

  • ۰
  • ۰

چند وقتی است که بازار «رنت کاری» ها بسیار داغ است. «رنت» واژه ای انگلیسی به معنی اجاره کردن و رنت کاری اصطلاحی است که به افرادی اطلاق می شود که خودرو اجاره می دهند! شاید قصد رفتن به یک جلسه مهم ، قرار مهم، سفر درون شهری کوتاه‌مدت و یا یک مسافرت بیرون شهری بلندمدت داشته باشید. برای این کار شما می‌توانید اقدام به اجاره خودرو های لوکس  کنید.چند وقتی است که بازار «رنت کاری» ها بسیار داغ است. «رنت» واژه ای انگلیسی به معنی اجاره کردن و رنت کاری اصطلاحی است که به افرادی اطلاق می شود که خودرو اجاره می دهند! شاید قصد رفتن به یک جلسه مهم ، قرار مهم، سفر درون شهری کوتاه‌مدت و یا یک مسافرت بیرون شهری بلندمدت داشته باشید. برای این کار شما می‌توانید یک خودروی راحت، مدرن و با امنیت بالا را اجاره کنید.

شرکت‌های اجاره خودرو در سرتاسر دنیا خودروهای خود را نه به صورت نقد بلکه با شرایط خاص از کمپانی‌ها خریداری می‌کنند. البته بعضی شرکت‌ها هم با کمپانی‌های تولید خودرو فعالیت مشترک داشته و به نوعی شریک محسوب می‌شوند. به این معنی که خودروسازان خودروهای خود را در اختیار چنین مجموعه‌هایی قرار می‌دهند و این شرکت‌ها با اجاره آنها و سودی که به دست می‌آورند، هم خودروسازان و هم خود را ذینفع می‌کنند. نوعی دیگر هم وجود دارد که افراد عادی خودروهای خود را در اختیار این شرکت‌ها می‌گذارند و با دریافت مبلغی به عنوان اجاره با شرکت‌های اجاره خودرو شریک می‌شوند.

لیست خودروهایی که این افراد اجاره می دهند از اجاره پراید و اجاره پژو تا امپراتورهای آلمانی یعنی اجاره بنز و اجاره بی ام دبلیو و اجاره پورشه و در نهایت اجاره فراری و اجاره لامبورگینی ایتالیایی را شامل می شود. خودروهای در دسترس این افراد، مزین به انواع پلاک های ملی، گذر موقت و مناطق آزاد هستند. افرادی که مشغول اجاره خودرو هستند با یکدیگر تیمی را تشکیل می دهند که در صورت نداشتن اتومبیلی که مشتری شان می خواهد، آن را از هم اجاره می کنند


  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • soheila ghanbarian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی