اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

  • ۰
  • ۰

پرطرفدارترین ماشین های لوکس اجاره خودرو در تهران، آنهایی هستند که اصلا امکان پلاک شدن در داخل را ندارند! اجاره لامبورگینی و اجاره پورشه، هر چند ماشین های بسیار لوکسی هستند اما به هر حال کسانی هستند که پولش را داشته باشند تا از کشور مبدأ آنها را وارد کنند و برای شان پلاک ایرانی بگیرندپرطرفدارترین ماشین های لوکس اجاره خودرو در تهران، آنهایی هستند که اصلا امکان پلاک شدن در داخل را ندارند! اجاره لامبورگینی و اجاره پورشه، هر چند ماشین های بسیار لوکسی هستند اما به هر حال کسانی هستند که پولش را داشته باشند تا از کشور مبدأ آنها را وارد کنند و برای شان پلاک ایرانی بگیرند.

به عبارت دیگر ماشین های آمریکایی (ساخت کمپانی های اجاره فورد، اجاره شورلت، اجاره اینفینیتی و اجاره جنرال موتورز) که در ایران پلاک نمی شوند، خاص تر و توی چشم تر هستند. اجاره کادیلاک از جنرال موتورز، اجاره موستانگ از فورد و اجاره کامارو و اجاره کوروت از شورولت ماشین هایی هستند که تهرانی ها بیشتر برایشان سر و دست میشکنند

این جور ماشین ها را معمولا یک شب برای عروسی می گیرند اما ماشین های شاسی بلند به خصوص اجاره هامر را چند روزه و برای سفر و به خصوص اسکی کرایه می کنند. قیمت اجاره این ماشین ها متفاوت است و برخی از آنها تا سقف یک میلیون تومان هم می رود.

افرادی که اجاره ماشین می کنند اقشار متفاوتی هستند و همچنین انگیزه های متفاوتی هم دارند. این افراد گاهی دامادهایی هستند که برای مراسم عروسی شان ماشین اجاره می کنند، گاهی دیگر نیز خواننده ها و یا کارگردانانی هستند که برای تهیه کلیپ ها و فیلم هایشان اتومبیلی را اجاره می کنند و برخی دیگر هستند که برای گشت و گذار و مسافرت یا رفتن به یک جلسه مهم و … ماشین اجاره می کنند که اصطلاحا به آن اجاره دربستی می گویند.

اجاره خودرو همیشه به دو صورت انجام می‌گیرد؛

کوتاه‌مدت: اجاره خودرو به صورت کوتاه‌مدت همان اجاره روزانه است که مدت آن یک یا چند روز و گاهی حتی چند ساعت است. اگر مدت زمان اجاره خودروکمتر از ۱۰ ساعت باشد کرایه همان ۱۰ ساعت پرداخت می‌شود.

بلندمدت: اجاره خودرو به صورت بلندمدت هم به اجاره‌ای گفته می‌شود که مدت زمان آن از ۲۸ روز بیشتر و از ۳۶۰ روز کمتر باشد. این نوع اجاره شامل مزایایی همچون: پوشش بیمه بر حسب نیاز اجاره‌کننده، حق تعویض خودرو در صورت نارضایتی مصرف‌کننده و یا خرابی خودرو، اجاره تمامی خودروهای موجود در موسسه اجاره خودرو، ارایه خدمات تعمیر و نگهداری در طول مدت اجاره خودرو و ارایه مجوز طرح ترافیک، می‌شود

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • soheila ghanbarian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی