اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

  • ۰
  • ۰
اسناد لازم برای اجاره خودرو عبارتند از: گواهینامه معتبر معتبر کارت شناسایی معتبر برای ایمنی یک علامت چک برای ارزش خودرو، و همچنین پول نقد و یا طلا و سکه، به عنوان تضمین قیمت ماشین 6٪.
اسناد لازم برای اجاره خودرو عبارتند از: گواهینامه معتبر معتبر کارت شناسایی معتبر برای ایمنی یک علامت چک برای ارزش خودرو، و همچنین پول نقد و یا طلا و سکه، به عنوان تضمین قیمت ماشین 6٪.
پس از ثبت نام درخواست خود، با شما تماس گرفته خواهد شد در اسرع وقت. همچنین، با برقراری تماس با هر یک از شماره های موجود در بخش تماس سایت، می توانید برای خودرو مورد نظر خود رزرو کنید.
اجاره خودرو یکی از گزینه هایی است که بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان نمی توانند صرفه جویی در هزینه های قابل توجهی داشته باشند، بلکه باعث کاهش بار اداری و کاهش خطرات در هزینه های فروش مجدد، هزینه های تعمیر، و تعمیر و نگهداری و الگوهای استفاده می شود. اتومبیل این شرکت لوکس ماشین لوکس است و شما می توانید یک ماشین مناسب برای سفر به داخل و خارج از شهر برای شما و خانواده خود و خاطرات سرگرم کننده است. ما دارای یک ناوگان وسیع از بهترین اتومبیل های جهان، از جمله مرسدس بنز، BMW، تویوتا، کیا و هیوندای، و اجاره انواع اتومبیل های ایرانی با اجاره اتومبیل های پژو 206 و اجاره اتومبیل ایرانی) با ماشین های استثنایی ما و خدمات عالی فوق العاده. ما، شما همچنین می توانید تجربه سفر لوکس داشته باشد. اجاره خودرو در تهران و در همه شهرهای کشور عزیزمان، اجاره ماشین برای شما اجاره روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه است. استخدام ماشین خود را با درخواست خود را آنلاین یا شخصی و بر روی تلفن رزرو کنید. اجاره شرکت Ariana می داند که زمان برای مشتریان عزیز شما بسیار ارزشمند است، به طوری که ماشین با هزینه کارت های خود و یا محل کار شما و یا محل درخواست شما توسط کارکنان مجرب این شرکت محاسبه خواهد شد.
  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • soheila ghanbarian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی