اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

  • ۰
  • ۰
 برخی از افراد نیز به خاطر اینکه نمی توانند ماشین های لوکس و تشریفاتی را برای همیشه خریداری کنند برای مدت کوتاهی اقدام به اجاره و کرایه خودروهای لوکس و مدرن می کنند. از اجاره خودرو می توان در صنعت نقل و انتقال مسافران بین شهری و انتقالات رایج بین فرودگاه نیز کمک گرفت.
 برخی از افراد نیز به خاطر اینکه نمی توانند ماشین های لوکس و تشریفاتی را برای همیشه خریداری کنند برای مدت کوتاهی اقدام به اجاره و کرایه خودروهای لوکس و مدرن می کنند. از اجاره خودرو می توان در صنعت نقل و انتقال مسافران بین شهری و انتقالات رایج بین فرودگاه نیز کمک گرفت.
مقدمه: آژانس استخدام یا کرایه خودرو بدون راننده، ماشین را برای مدت کوتاهی یا بلند مدت به عنوان اجاره ماشین اجاره ساعتی، اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می دهد. این اغلب با تعدادی از شاخه های محلی سازماندهی می شود که به کاربر اجازه می دهد تا یک وسیله نقلیه را در مکان های مختلف و در سایر شهرهای کشور باز کند و عمدتا در نزدیکی فرودگاه یا مناطق شهری پر جمعیت قرار دارد و اغلب توسط یک وب سایت در دسترس است. خط و تلفن. اجاره یک ماشین غیر راننده عمدتا برای افرادی است که نیاز به وسیله نقلیه موقت دارند، برای مثال، کسانی که صاحب وسیله نقلیه، صاحبان خودروهای خارج از شهر یا صاحبان وسایل نقلیه که آسیب دیده یا در انتظار تعمیر و یا از انتظار برای بیمه نیستند. جبران خسارت و یا کسانی که به دنبال اجاره به موقع اتومبیل های عروسی و استخدام یک عروس با راننده است. آژانس های کرایه خودرو همچنین نیاز به صنعت خودرو را تهیه می کنند، تریلر یا کامیون را اجاره می کنند و در بازارهای خاصی و سایر وسایل نقلیه مانند موتور سیکلت یا اسکوتر، که ممکن است به اکثر وسایل نقلیه مانند شرکت Sayat Ranet، یک شرکت تابعه شرکت دریایی بین المللی دریای خزر، فعالیت های خود را گسترش می دهد. در عین حال، آژانس های اجاره خودرو اغلب محصولات اضافی مانند بیمه تکمیلی، سیستم های پیشرفته ناوبری شهری، سیستم های موقعیت یابی جهانی برای سرگرمی و سرگرمی، تجهیزات مسافرتی، مسکن (اجاره ویلا)، تلفن همراه، اینترنت قابل حمل و صندلی ایمنی ارائه می دهند. کودک و امکانات دیگر خدمات خود را افزایش می دهند.
  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • soheila ghanbarian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی