اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید یک خودرو از فرودگاه های بین المللی در ایران (فرودگاه امام خمینی) اجاره کنید، نباید برای بیمه اتومبیل هزینه اضافی پرداخت کنید،اگر قصد دارید یک خودرو از فرودگاه های بین المللی در ایران (فرودگاه امام خمینی) اجاره کنید، نباید برای بیمه اتومبیل هزینه اضافی پرداخت کنید، زیرا اجاره خودرو در ایران دارای بیمه درمانی است و در صورت آسیب رساندن به ماشین از شما، پرداخت هزینه کامل هنگامی که یک خودرو را اجاره می دهید، بیمه اضافی از شرکت های کرایه اتومبیل فقط به شما پول اضافی را پرداخت می کند و شما از شرکت اجاره خودرو نیاز به بیمه اضافی نخواهید داشت و شرکت اجاره Sa’atat به شما اطمینان می دهد. ماشین های تحت پوشش این شرکت دارای بیمه و بیمه نامه های بیمه ای (بیمه ایران) هستند که دیگر نیازی به نگرانی در مورد آسیب های ناشی از آن ندارند.

به منظور اجتناب از هزینه های اضافی برای اجاره خودرو ایرانی، بهتر است که ماشین را از شهر خارج کنید و از فرودگاه دور بمانید، زیرا ارزان تر است و با گزینه های بیشتری در انتخاب یک ماشین و همچنین شلوغی. فرودگاه، و همچنین لازم به ذکر است که خدمات Sa’adat Rant و شرکت Terrazar همه فرودگاههای کشور را دارند و ماشین را می توان در محل مورد نظر تحویل و بازگرداند.

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • soheila ghanbarian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی