اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند.

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

  • ۰
  • ۰
احتمال دارد زمانی که ماشینی اجاره می شود مشکلاتی برای اجاره کننده و اجاره دهنده اتفاق افتد. از این سری از مشکلات در کرایه خودرو می توان به مواردی اشاره کرد، مانند: میزان مسئولیت پذیری اجاره کننده ماشین.احتمال دارد زمانی که ماشینی اجاره می شود مشکلاتی برای اجاره کننده و اجاره دهنده اتفاق افتد. از این سری از مشکلات در کرایه خودرو می توان به مواردی اشاره کرد، مانند: میزان مسئولیت پذیری اجاره کننده ماشین.
 در واقع کسی که خودرو را اجاره می کند آن را به سلامت به دست صاحب خودرو برساند و در واقع امانت داری را به بهترین شکل رعایت کند تا هم خودش متحمل هزینه زیاد خسارت وارده به ماشین نشود و هم اینکه اجاره دهنده وسیله را دچار زیان نکرده باشد. یافتن ضامنی مناسب: اجاره کننده بایستی ضمانت را در قبال جنس اجاره تامین کند یعنی اینکه به نسبت قیمت ماشینی که قرار به اجاره آن هست تامین ضامن کند. تایید سلامت ماشینی که به اجاره میرسد: این مورد شامل اجاره دهنده وسیله می باشد. که باید ماشین مورد تایید کارشناسان باشد که اجاره کننده را دچار حوادث رانندگی بر اثر نقص فنی ماشین نکرده باشد.
تنها تفاوتی که بین کرایه خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های کرایه خودرو خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند. اما باید توجه کنید که اجاره خودرو در شرکت های مورد نظر شامل خودروهای تشریفاتی و لوکس می شود که کرایه آنها نمی تواند در آژانس ها منطقی باشد و مسلما متقاضیان زیادی نیز نخواهد داشت، در آژانس ها بیشتر مسافران افرادی عادی هستند که می خواهند برای نقل و انتقال جزیی بین شهری خود خودرویی را کرایه کنند و به مسیر خاص خودشان برسند، ولی در اجاره خودرو اینگونه نیست و در بیشتر موارد حالتی تشریفاتی دارد که نیاز به اجاره خودرو بدون راننده است و بیشتر درخواست کننده ها نیز خودرو را بدون راننده اجاره می کنند. در حال حاضر در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان و شهرهای شمالی کشور صنعت اجاره خودرو و کرایه خودرو به ویژه اجاره خودرو بدون راننده متداول شده و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.
  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • soheila ghanbarian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی